Buletin informativ (Legea 544/2001)
1. Actele normative care reglementeaza organizarea si functionarea autoritatii sau institutiei publice
2. Structura organizatorica, atribuțiile departamentelor, programul de functionare, programul de audiente al autoritatii sau institutiei publice:
3. Numele si prenumele persoanelor din conducerea autoritatii sau a institutiei publice si ale functionarului responsabil cu difuzarea informatiilor publice:
- Conducere
- Responsabil – Chirilă Sandra, petitii@anif.ro
5. Audiențe:
Cetăţenii care solicită înscrierea în audienţă la conducerea ANIF trebuie să depună la Compartimentul Relaţii Publice (CRP) un memoriu însoţit de documentele care atestă faptul că, anterior cererii de audienţă, au avut una sau mai multe petiţii depuse la ANIF de al căror răspuns sunt nemulțumiți.
Înscrierea pentru audienţe:
Telefon: 021 332 28 24
Luni, marti, joi, vineri : 10.30 – 12.00
Miercuri : 16:30 – 17:30
Sau direct la sediul ANIF – Compartiment Relaţii Publice
Pentru a solicita audienţe, cetăţenii sunt rugaţi să prezinte la compartimentul de relaţii publice o cerere care să cuprindă datele de identificare, datele de contact şi o scurtă descriere a problemelor ce urmează a fi prezentate.
Cererile de primire în audienţă pot fi transmise şi prin e-mail la adresa comunicare@anif.ro.
6. Sursele financiare, bugetul si bilantul contabil:
7. Programele si strategiile proprii
8. Lista cuprinzand documentele de interes public produse si/sau gestionate
9. Lista cuprinzand documentele produse si/sau gestionate
- Cerere tip – model – Legea 544-2001 – format PDF
- Cerere tip – model – Legea 544-2001 – format online
- Formular-tip pentru reclamaţie administrativă (întârziere răspuns) – format PDF
- Formular-tip pentru reclamaţie administrativă (întârziere răspuns) – format online
Aplicarea Legii 544/2001
Persoana responsabilă cu legea 544/2001: Chirilă Sandra- petitii@anif.ro
- Formular reclamație administrativă-răspuns negativ(pentru descărcare click dreapta > Save As)
- Formular reclamație administrativă (pentru descarcăre click dreapta > Save As)
- Formular solicitare în baza Legii 544 – 2001 (pentru descărcare click dreapta > Save As)
Rapoarte de evaluare a implementării Legii nr. 544/2001:
- Raport de evaluare a implementării Legii nr. 544/2001 în anul 2018
- Raport de evaluare a implementării Legii nr. 52/2003 în anul 2018
- Raport de evaluare a implementării Legii nr. 544/2001 în anul 2019
- Raport de evaluare a implementării Legii nr. 52/2003 în anul 2019
- Raport de evaluare a implementării Legii nr. 544/2001 în anul 2020
- Raport de evaluare a implementării Legii nr. 52/2003 în anul 2020
- Raport de evaluare a implementării Legii nr. 544/2001 în anul 2021
- Raport de evaluare a implementării Legii nr. 52/2003 în anul 2021
- Raport de evaluare a implementării Legii nr. 544/2001 în anul 2022
- Raport de evaluare a implementării Legii nr. 52/2003 în anul 2022
- Raport de evaluare a implementării Legii nr. 544/2001 în anul 2023
- Raport de evaluare a implementării Legii nr. 544/2001 în anul 2024


