Dăm viață agriculturii

Dăm viață agriculturii

Agenţia Naţională de Îmbunătăţiri Funciare

Peste 1 milion de hectare irigate în acest an
INFORMARE DE PRESĂ
ANIF a început campania de irigații în șase județe
Jurnal de decizii privind COVID-19

Citește mai departe...

UPDATE: Campanie de informare privind încheierea de contracte de irigații

Citește mai departe...

Apa până la punctele de livrare va fi gratuită și în campania de irigații din acest an

Citește mai departe...

ANIF a încheiat contracte de irigații pentru mai mult de 820.000 ha

Citește mai departe...

ANUNȚ FILIALA TERITORIALĂ DE ÎMBUNĂTĂȚIRI FUNCIARE VRANCEA

Având în vedere Regulamentul privind instituirea unor măsuri pentru prevenirea și controlul infecțiilor aplicare de nivelul Agenției Naționale de Îmbunătățiri Funciare pe durata stării de alertă în contextul situației epidemiologice generate de virusul SARS COV-2, aprobat de Directorul General ANIF prin decizia nr. 297/02.06.2020, în cadrul Filialei de Îmbunătățiri Funciare Vrancea se suspendă activitatea cu publicul până la data de 15.08.2020.

Transmiterea actelor se va face în formă electronică la adresa de e-amil vrancea@anif.ro sau prin poștă la adresa b-dul Brăilei nr.121 bis Focșani, cod 620122, jud. Vrancea.

Taxele și avizele se vor achita astfel în contul ANIF Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Vrancea cont IBAN RO66TREZ691501701x008579- Trezoreria Mun. Focșani.

09 septembrie - UPDATE ANUNȚ privind cazurile de Coronavirus din cadrul Unității Centrale și Filialelor Teritoriale ANIF

Agenția Națională de Îmbunătățiri Funciare monitorizează îndeaproape starea de sănătate a angajaților și centralizează persoanele diagnosticate cu COVID-19 sau aflate în izolare.

Astfel, ANIF aduce la cunoștință faptul că la nivelul Unității Centrale și a Filialelor Teritoriale, situația înregistrată este următoarea:

09 septembrie 2020

  • Un angajat al Filialei Teritoriale Buzău, care era în concediu de odihnă din data de 27.08.2020, a mers și s-a testat pentru Covid-19 din proprie inițiativă pe data de 03.09.2020. În cursul zilei de 08.09.2020, acesta a anunțat conducerea că a primit rezultatul testului și este pozitiv. Angajatul s-a autoizolat din data de 08.09.2020 și a declarat că nu a intrat în contact cu alți colegi.

07 septembrie 2020

  • Doi salariați din cadrul U.A. Brăila Sud au intrat în izolare din data de 06.09.2020, întrucât soțiile acestora, salariate la un cămin de bătrâni au fost depistate pozitiv din data de 5.09.2020. Cei doi salariați au declarat că nu au intrat în contact cu alți salariați.

31 august 2020

  • Un salariat al Filialei Teritoriale Buzău este internat din data de 29.08.2020, fiind diagnosticat cu COVID-19. Angajatul nu s-a prezentat pe 27.08.2020 la serviciu și a anunțat că se simte rău și că va merge la medic. În după-amiaza zilei de 27.08.2020 a informat Filiala că a fost testat pentru Coronavirus și luat în evidența DSP. Pe 29.08.2020 a primit rezultatul testului, acesta fiind pozitiv,  urmând să fie internat. Angajatul a declarat că nu a intrat în contact cu alți salariați.
  • Măsurile de protecție a personalului împotriva Covid-19 luate de către Filială sunt:
    • dezinfectarea spațiilor de lucru cu substanțe dezinfectante pe bază de clor și alcool o dată pe săptămână, iar covorașele de la intrarea în unitate și birouri stropite cu soluție de bază de clor în fiecare zi.
    • măsurarea temperaturii personalului la începerea programului;
    • păstrarea distanței sociale;
    • purtarea măștii de protecție pe toată durata programului de lucru;
    • interzicerea intrării persoanelor străine în incinta Filialei.

25 august 2020

  • Un salariat al Filialei Teritoriale Bacău se află în izolare începând cu data de 22.08.2020, întrucât soția a fost testată pozitiv cu COVID-19. Acesta nu a intrat în contact direct cu niciun alt salariat al Filialei de Îmbunătățiri Funciare Bacău din data de 03.08.2020.

24 august 2020

  • O angajată a Unității Centrale ANIF se află în izolare, începând cu data de 21.08.2020, după ce soțul său a fost confirmat pozitiv la testul de COVID-19.
  • Un angajat al Filialei Teritoriale Brașov se află în carantină la domiciliu, timp de 14 zile, începând cu 17.08.2020, deoarece soția a fost depistată pozitiv cu COVID-19.

11 august 2020

  • Un angajat al Filialei Teritoriale Buzău se află în izolare, începând cu data de 10.08.2020, după ce soția sa a fost depistată pozitiv cu virusul COVID-19. Soția acestuia lucrează la un camin de batrâni și, în urma testarii făcute, toți angajatii și bătrânii din camin au fost depistați pozitivi.  DSV a recomandat salariatului să ramana izolat la domiciliu pentru 2 saptămâni.

10 august 2020

  • Un angajat al Filialei Teritoriale Timiș se află în carantină, începând cu data de 07.08.2020, după ce fiul acestuia a fost depitat pozitiv cu virusul COVID-19.

03 august 2020

  • Un angajat al Filialei Teritoriale Tulcea se află în izolare începând cu data de 01.08.2020, după ce soția acestuia a fost depistată cu virusul COVID-19.
  • Un angajat al Unității de Administrare Brăila Sud a fost internat și testat în data de 30.07.2020, iar în seara zilei de 31.07.2020 acesta a primit rezultatul testului la virusul COVID-19 ca fiind pozitiv. Angajatul a declarat că nu a intrat în contact cu alți salariați.

30 iulie 2020

  • Angajata Filialei Teritoriale Vrancea care s-a autoizolat 14 zile cu data de 24.07.2020, deoarece soțul a fost confirmat pozitiv în urma testului la virusul COVID-19, a fost, la răndul său confirmată cu virusul COVID-19. Aceasta se află internată în spital, fiind asimptomatică.
  • Unul din cei 6 angajați ai Filialei Teritoriale Brăila care au fost diagnisticați cu virusul COVID-19 a fost externat și va mai sta în concediu medical până pe 07 august 2020.

27 iulie 2020

  • O angajată a Filialei Teritoriale Vrancea s-a autoizolat 14 zile cu data de 24.07.2020, deoarece soțul a fost confirmat pozitiv în urma testului la virusul COVID-19 și este internat începând cu data de 25.07.2020. Angajata nu are simptome specifice infecției cu virusul COVID-19. Măsurile de protecție a personalului împotriva Covid-19 luate de către Filială sunt:
    • dezinfectarea spațiilor de lucru cu substanțe dezinfectante pe bază de clor și alcool o dată pe săptămână, iar covorașele de la intrarea în unitate și birouri stropite cu soluție de bază de clor în fiecare zi.
    • măsurarea temperaturii personalului la începerea programului;
    • păstrarea distanței sociale;
    • purtarea măștii de protecție pe toată durata programului de lucru;
    • interzicerea intrării persoanelor străine în incinta Filialei.
  • Filiala Teritorială Brăila are trei cazuri noi de infecție cu COVID-19. Doi  dintre angajați, simțindu-se rău, au efectuat testul în data de 23.07.2020, respectiv  24.07.2020, iar pe 26.07.2020 au primit rezultatul testelor, fiind pozitive. Aceștia au fost internați. Cel de-al treilea salariat a efectuat testul ca urmare a rezultatului pozitiv primit de către copiii acestuia, cu care a intrat în contact. Rezultatul a fost pozitiv și la acesta, fiind internat din data de 24.07.2020.  Numărul cazurilor ajunge astfel la șase.Un alt angajat se află în izolare la domiciliu, începând cu data de 25.07.2020, împreună cu soția și copiii, după ce soția acestuia a primit rezultat pozitiv.

24 iulie 2020

  • Un angajat al Filialei Teritoriale Teleorman se află în izolare, începând cu data de 22.07.2020, pentru 14 zile, deoarece soția acestuia este asistent medical la cabinetul unui doctor care a fost infectat cu virsul COVID-19.
  • Un angajat al Filialei Teritoriale Brăila din cadrul Unității de Administrare Brăila Nord este internat din data de 23.07.2020, fiind diagnosticat cu virsul COVID-19. Acesta a acuzat pierderea simțului olfactiv în data de 20.07.2020 și a făcut un test care a ieșit pozitiv. Salariatul nu a intrat în contact cu alți angajați.

22 iulie 2020

  • Un angajat al Unității Centrale ANIF a fost depistat pozitiv la testul COVID-19. Confirmarea testului a fost primită de salariat în seara zilei de 21.07.2020. Salariatul a anunțat conducerea ANIF în data de  22.07.2020 cu privire la faptul că în urma testului efectuat la Institutul Matei Balș a ieșit pozitiv la virusul COVID-19.  Conducerea Unității Centrale ANIF a anunțat DSP Sector 4 și a cerut sprijin în luarea măsurilor ce se impun. Contacții direcți ai salariatului sunt izolați la domiciliu.

21 iulie 2020

  • Doi angajați ai Filialei Teritoriale Brăila au fost confirmați pozitiv cu virusul Covid-19. Unul dintre aceștia a fost în concediu de odihnă în perioada 10.07.2020-15.07.2020, iar în data de 15.07.2020  salariatul a acuzat lipsa mirosului și a efectuat un test al cărui rezultat a fost pozitiv. Rezultatul a fost comunicat salariatului în seara zilei de 19.07.2020, acesta solicitand de urgență internarea. În acest interval, salariatul nu a intrat în contact cu nimeni din cadrul Filialei.Cel de-al doilea salariat, muncitor în cadrul Unității de Administrare Brăila Nord, s-a simțit rău, acuzând o stare de răceală. Deoarece soția acestuia, salariată a unei fabrici de confecții, a fost diagnosticată pozitiv, salariatul a făcut și el testul în data de 18.07.2020, rezultatul fiind pozitiv. Acesta a fost internat în data de 20.07.2020. În perioada 11.07.20202-19.07.2020 acesta nu a intrat în contact cu nici un alt salariat.Conducerea Filialei a înștiințat DSP Brăila despre cele 2 cazuri, iar până la această dată DSP Brăila nu a efectuat dezinfecția sediului Filialei.Măsurile de protecție a personalului împotriva Covid-19 luate de către Filială sunt:
    • dezinfectarea spațiilor de lucru cu substanțe dezinfectante pe bază de clor și alcool de două ori pe zi;
    • măsurarea temperaturii personalului la începerea programului;
    • păstrarea distanței sociale;
    • purtarea măștii de protecție pe toată durata programului de lucru;
    • interzicerea intrării persoanelor străine în incinta Filialei.

17 iulie 2020

  • Un angajat al Filialei Teritoriale Vaslui se află internat, fiind diagnosticat pozitiv cu virusul Covid-19.  Angajatul s-a simțit rău din data de 14 iulie și a solicitat asistență medicală la medicul de familie. Acesta l-a trimis la Spitalul Huși, unde a fost testat, iar în data de 17 iulie a primit rezultatul testului ca fiind pozitiv. Colegul acestuia, ambii lucrând la o SPA din județul Vaslui, s-a autoizolat la punctul de lucru pentru 14 zile.

03 iulie 2020

  • O angajată a Unității Centrale ANIF s-a autoizolat la domiciliu, pentru 14 zile, după ce fiul acesteia s-a întors din Olanda.

25 iunie 2020

  • O angajată a Filialei Teritoriale Bacău se află în izolare la domiciliu până pe data de 09.07.2020 după ce soțul a ieșit pozitiv la testul de COVID 19.

24 iunie 2020

  • Un angajat al Filialei Teritoriale Teleorman se află în izolare la domiciliu pentru 14 zile începând cu data de 24.06.2020 după ce soția acestuia s-a întors din Spania.

15 iunie 2020

  • Un angajat al Filalei Teritoriale Constanța se afla izolat la domiciu, începând cu data de 12.06.2020, pentru 14 zile, după ce soția acestuia s-a întors din Germania.

10 iunie 2020

  • Un angajat al Filialei Teritoriale Arges se află în izolare la domiciliu deoarece a intrat în contact cu o rudă diagnosticată cu Coronavirus.

03 iunie 2020

  • O angajată a Filialei Teritoriale Alba se află in izolare la domiciliu,  începând cu data de 03.06.2020, deoarece i s-a întors fiul din Olanda.

25 mai 2020

  • Un angajat al Filialei Teritoriale Brăila se afla în izolare începând cu data de 25.05.2020.

18 mai 2020

  • O angajată a punctului de lucru Canton 23 August, din Unitatea de Administrare Constanta Sud, se află în izolare la domiciliu său din localitatea 23 August, începând cu data de 17 mai. Aceasta a revenit în România din Germania, iar decizia de izolare a fost luată de reprezentanții Primăriei comunei 23 August, Poliției și Direcției de Sănătate Publică. Salariata nu a intrat în contact cu alți colegi de la punctul de lucru.

13 mai 2020

  • Angajatul Filialei Teritoriale de Îmbunătățiri Funciare Bacău aflat în izolare din 29 aprilie și-a reluat activitatea din data de 11 mai 2020. Medicul de familie a asigurat că atât angajatul, cât și fratele dânsului nu prezintau semne de infecție cu COVID-19 la terminarea perioadei de concediu medical al salariatului, respectiv data de 08.05.2020. Prin urmare, acesta poate intra în colectiv și să își reia activitatea.
  • Reamintim că, începând cu data de 29 aprilie, un salariat din cadrul Filialei Teritoriale Bacău s-a izolat la domiciliu, fiind suspect de infectare cu COVID 19. Salariatul a intrat în contact direct cu fratele său care a fost internat în spital până vineri 24.04.2020, într-un salon unde a fost depistat un alt pacient testat pozitiv de infecție cu CORONAVIRUS – COVID 19. Salariatul nu luase contact cu niciun alt salariat al al Filialei Teritoriale de Îmbunătățiri Funciare Bacău în teren sau la sediul filialei, ori în orice altă împrejurare din data de 24.04.2020.

11 mai 2020

  • Doi angajați ai Filialei Teritoriale Giurgiu se află în izolare la domiciliu începând cu data de 10.05.2020. Conform Hotărârilor nr. 16/09.05.2020, respectiv 17/10.05.2020 ale Comitetului Județean pentru Situații de Urgență Giurgiu, s-a decis instituirea carantinei în cartierul Rudărie al localității Prundu, jud. Giurgiu, iar cei doi angajați au domiciliul în zona de carantină.

07 mai 2020

  • Un angajat al Filialei Teritoriale Tulcea a intrat în izolare la domiciliu în data de 07 mai 2020, întrucât fiul dânsului, de meserie marinar, s-a întors din voiaj din Franța.

29 aprilie 2020

  • Un salariat din cadrul Filialei Teritoriale Bacău se află în izolare la domiciliu, începând cu 29 aprilie, fiind suspect de infectare cu COVID 19. Salariatul a intrat în contact direct cu fratele său care a fost internat în spital până vineri 24.04.2020, într-un salon unde a fost depistat un alt pacient testat pozitiv de infecție cu CORONAVIRUS – COVID 19. Salariatul nu a luat contact cu niciun alt salariat al al Filialei Teritoriale de Îmbunătățiri Funciare Bacău în teren sau la sediul filialei, ori în orice altă împrejurare din data de 24.04.2020.

24 aprilie 2020

  • În cadrul Filialei Teritoriale Tulcea, o angajată se află în autoizolare începând cu data de 24.04.2020, deoarece în data de 23.04.2020,  soțul dânsei,  de meserie marinar , a revenit în țară din voiaj din Germania.
  • În cadrul Filialei Teritoriale Buzău , există o persoană izolată la domiciliu.

10 aprilie 2020

  • În cadrul Filialei Teritoriale Cluj, există un salariat aflat în izolare la domiciliu, pe fondul faptului că soția sa a avut contact cu o persoană confirmată ulterior cu COVID -19.
  • Doi angajați ai Filialei Teritoriale Tulcea au intrat în autoizolare începând cu 10 aprilie 2020. Conducerea filialei a luat decizia ca salariații să intre în autoizolare la Stația SPE Zaghen, deoarece se află în această locație și au condițiile necesare pentru a rămâne izolați. Cei doi angajați au luat contact cu un angajat din cadrul Administrației Naționale Apele Române- Administrația Bazinală de Apă Dobrogea Litoral- Canton Zaghen al cărei soții a luat contact cu o asistentă medicală confirmată în data de 09.04.2020 pozitiv cu noul Coronavirus.

7 aprilie 2020

  • Patru angajați ai Filialei Teritoriale Ialomița, care își desfășoară activitatea la sediul Depozitului Țăndărei, se află în carantină, conform Ordonanței Militare din 04.04.2020, art. 1, prin care “se instituie pe perioada stării de urgență, măsura de carantinare a orașului Țăndărei, județul Ialomița”.

31 martie 2020

  • Unui angajat din cadrul Filialei Teritoriale Satu Mare, care a fost în carantină ca urmare a întoarcerii acestuia din Italia, i-a fost eliberat avizul epidemiologic de către DSP Satu Mare. Acesta fost declarat asimptomatic.
  • Un salariat din cadrul Filialei Teritoriale Olt se află în izolare la domiciliul copiilor.

30 martie 2020

  • Un angajat din cadrul Filialei Teritoriale Tulcea a  intrat in autoizolare începând cu data de 30 martie 2020, întrucât l-a preluat de la Aeroportul Otopeni pe fiul său întors din Grecia, unde își desfășura activitatea pe o navă de croazieră.

27 martie 2020

  • Un salariat din cadrul Filialei Teritoriale  se află în izolare. Acesta a fost internat la spitalul Prof. Dr. Al. Obregia, iar la externare  a fost oprit în izolare la domiciliu.
  • Angajata Filialei Teritoriale Brașov care se afla izolată  la domiciliu  împreună cu fiul său, după ce acesta  a intrat în contact cu o persoană, care ulterior a fost diagnosticată cu COVID- 19, a ieșit din izolarea preventivă. Atât angajata ANIF, cât și fiul său se simt bine și, până acum, nu prezintă simptome de infectare cu COVID-19.

26 martie 2020

  • Un angajat din cadrul Filialei Teritoriale Galați este izolat la domiciliu din data de 25 martie 2020, împreună cu soția și fiica sa. Fiica acestuia a fost anunțată pe data de 24 martie de către DSP Galați că, în urma anchetei epidemiologice desfășurată de către spitalul de copii din Galați, s-a constatat că a intrat în contact cu o colegă de serviciu care s-a întors din Turcia pe data de 12 martie 2020 și a fost depistată pozitiv în urma testului făcut pe data de 23 martie 2020.  DSP Galați a dispus izolarea la domiciliu a celor trei, aceștia fiind izolați în aceeași locuință.Din cauza faptului că respectivul angajat ANIF lucrează în serviciu de tură la stație împreună cu alți 7 colegi, s-au dispus următoarele măsuri:
  • S-a înaintat către DSP Galați o informare referitoare la situația creată și s-au transmis datele de identificare ale tuturor angajaților care lucrează la SPA Dunăre.
  • S-a hotărât trimiterea tuturor angajațior care lucrează la SPA Dunăre în autoizolare la domiciliu pe o perioadă de 14 zile, începând cu data de 27 martie 2020.
  • S-a hotărât dezinfectarea stației SPA Dunăre.
  • S-a hotărât asigurarea serviciului la stație cu angajați de la alte stații.

25 martie 2020

  • Un angajat din cadrul Filialei Teritoriale Vrancea este izolat la domiciliu.

24 martie 2020

  • O angajată din cadrul Filalei Teritoriale Sălaj se află izolată  la domiciliu,  începând cu data de 23 martie 2020.

23 martie 2020

  • Un angajat al Unității de Administrare Constanța Nord de află în izolare la domiciliu.
  • O angajată a Filialei Teritoriale Brașov se află izolată  la domiciliu  împreună cu fiul său, după ce acesta  a intrat în contact cu o persoană, care ulterior a fost diagnosticată cu COVID- 19

20 martie 2020

  • Un angajat al Unității de Administrare Constanța Sud este izolat la domiciliu din data de 17 martie 2020, după ce a intrat în contact cu fiul său întors din Norvegia.

19 martie 2020

  • Un angajat din cadrul Filialei Teritoriale Prahova este autoizolat din 16 martie 2020 la domiciliu.
  • Un angajat din cadrul Filialei Teritoriale Mureș, întors din concediu de odihnă ( perioada 6-13 martie 2020 ) în Austria s-a autoizolat la domiciliu.
  • Un angajat din cadrul Filialei Teritoriale Satu Mare se află în carantină, după ce s-a întors din Italia ajungând în România pe data de 17 martie 2020. Acesta va rămâne în carantină până la data de 03 aprilie 2020. I s-a efectuat testul pentru coronavirus , dar încă nu au sosit rezultatele.
  • Unui angajat din cadrul Filialei Teritoriale Botosani i  s – a impus izolarea la domiciliu la întoarcerea în țară din  călătoria efectuată in Anglia.

18 martie 2020

  • Angajata Unității Centrale ANIF aflată în autoizolare după ce s-a întors dintr-o călătorie în străinătate, al cărei soț a fost diagnosticat în urmă cu câteva zile cu virusul Corona, a fost și ea confirmată pozitiv, fiind în prezent internată. De la întoarcerea din călătorie, aceasta nu a avut nici un contact cu vreun coleg.
  • Un angajat al Unității Centrale ANIF se află în autoizolare preventivă, începând de sâmbătă, 14 martie 2020, intrând în contact anterior diagnosticării cu o persoană confirmată cu COVID -19.
  • Un angajat al Filialei Terioriale Iași se află în autoizolare la domiciliu, începând de luni, 16 martie 2020, împreună cu fiul său, care s-a întors din străinătate.
  • O angajată a Filialei Teritoriale Timiș se află în autoizolare la domiciliu, începând de luni, 16 martie 2020, având în vedere că soțul a intrat în contact cu o persoană diagnosticată cu COVID-19.

ANIF continuă aplicarea măsurilor pentru evitarea răspândirii noului CORONAVIRUS (Covid – 19), atât în Unitatea Centrală, cât și în toate Filialele Teritoriale. De asemenea, urmărim îndeaproape evoluția stării de sănătate a colegilor noștri.

02 aprilie - NOTĂ DE INFORMARE privind prelungirea perioadei în care se aplică măsuri pentru a preîntâmpina răspândirea noului CORONAVIRUS (Covid – 19)

Agenția Națională de Îmbunătățiri Funciare anunță că a prelungit perioada privind implementarea măsurilor menite să preîntâmpine răspândirea noului CORONAVIRUS (Covid – 19). Astfel, prin decizia nr. 170 din 01.04.2020, se prelungesc prevederile deciziei nr. 123/12.03.2020, pe perioada instituirii stării de urgență pe teritoriul României, potrivit prevederilor legale.

Reamintim măsurile luate de Agenția Națională de Îmbunătățiri Funciare :

  1. programul de lucru la Unitatea Centrală se va desfășura în două intervale orare:
  • luni – joi: 08.00 – 16.30, vineri: 08.00 – 14.00;
  • luni – joi: 10.00 – 18.30, vineri: 10.00 – 16.00.

Activitatea se va desfășura în așa fel încât să se asigure prezența a 50% din personalul fiecărui compartiment pentru fiecare interval de program.

Conducerea Filialelor Teritoriale a stabilit, la rândul său, un program de lucru pentru salariați menit să prevină răspândirea noului Coronavirus.

  1. Accesul în instituție a persoanelor fizice și juridice străine esteinterzis, excepție făcând persoanele care au fost convocate de conducerea ANIF. Persoanele care vor avea acordul de acces în instituție vor fi nominalizate de care conducătorii compartimentelor funcționale din cadrul unitatea centrală a ANIF, într-un tabel care va fi înaintat Serviciului Administrativ, pentru a se lua măsurile necesare.

În acest sens, ținând cont de noile reguli de acces, solicităm tuturor colaboratorilor ANIF, proiectanți, reprezentanți de OUAI-uri sau FOUAI-uri,  inclusiv conducerii Filialelor Teritoriale,  să limiteze pe cât posibil deplasările care nu sunt urgente, către București, dar și pe teren. Deplasarea la și de la sediile Agenției nu trebuie realizată decât în situații extreme, care nu pot fi soluționate prin mijloacele electronice de comunicare sau pentru documente care reprezintă urgențe.

În toată această perioadă, comunicarea între unitatea centrală și filialele teritoriale și colaboratorii săi se va face prin următoarele mijloacele de comunicare: telefon, poștă și e-mail.

Având în vedere cele mai sus menționate, în această perioadă, se suspendă toate audiențele la conducerea ANIF.

  1. Pe durata programului de lucru,personalul Agenției are obligația să nu părăsească sediul unde își desfășoară activitatea fără acordul conducerii Agenției. Părăsirea sediului instituției se va face cu acordul șefului și se va trece în registrul de la intrarea in instituție în care se va evidenția locul deplasării, ora de ieșire și ora de întoarcere.
  2. Personalul Agenției care prezintă semne de înrăutățire a stării de sănătate va rămâne acasă, va contacta medicul de familie telefonic și își va înștiința șeful ierarhic.
  3. În cadrul instituției, se va evita pe cât este posibil contactul între salariații compartimentelor funcționale.

În situația în care personalul Agenției nu poate să fie prezent la locul de muncă sau vor exista restricții de circulație se va primi acordul de a accesa si de la domiciliu, e-mailul de serviciu.

17 martie - Protocol privind stabilirea unor măsuri de protecţie a salariaţilor din Agenţia Naţională Imbunătăţiri Funciare

Protocol privind stabilirea unor măsuri de protecţie a salariaţilor din Agenţia Naţională Imbunătăţiri Funciare, încheiat astăzi 17 martie 2020 între Conducerea Agenţiei şi Sindicatul Naţional Îmbunătăţiri Funciare – documentul poate fi citit AICI

 Având în vedere:

– Declararea de către Organizaţia Mondială a Sănătăţii, în data de 30 ianuarie 2020 a stării de urgenţă pentru sănătatea publică la nivel internaţional, din cauza infecţiilor cu noul Coronavirus apărute în Regiunea Wuhan din Republica Populară Chineză,

– Declaraţia Confederaţiei Europene a Sindicatelor privind focarul COVID-19;

– Decretul privind instituirea stării de urgenţă pe teritoriul României publicat în MO195/16 martie 2020;

– Dispoziţiile legii 319/2016 a securităţii şi sănătăţii în muncă;

– Dispoziţiile legii 53/2003, CodulMuncii;

– Prevederile legii 81/2018 privind reglementarea activităţii de telemuncă;

– Prevederile legii 19/2020 privind acordarea unor zile libere parintilor pentru supravegherea copiilor, in situatia inchiderii temporare a unitatilor de invatamant, in care se prevede la art. 1 (2) b faptul ca  zilelele libere se acorda daca locul de munca ocupat nu permite munca la domiciliu sau telemunca;

luând act de:

-efectele răspândirii COVID-19 în tara noastră în general,

– riscul de afectare a  salariaţilor ANIF şi a membrilor familiilor acestora;

– obligaţia de a asigura securitatea şi sănătatea lucrătorilor

în spiritul bunelor relaţii de dialog existente la nivelul  partenerilor sociali, în urma discuţiilor s-a convenit:

Conducerea Filialelor Teritoriale și reprezentanții Sindicatului National Îmbunătățiri Funciare vor analiza şi vor dispune, în măsura posibilităților, desfășurarea muncii la domiciliu pentru o parte din personal, în conformitate cu dispozițiile art.108-110 din legea 53/2003, Codul muncii coroborate cu prevederile art.2 din legea 81/2018, privind reglementarea activității de telemuncă.

Pe perioada în care salariatul lucrează în regim de telemuncă, acesta va beneficia de toate drepturile recunoscute prin  lege, prin regulamentele interne și  prin contractele colective de muncă  aplicabile salariaților care au locul de muncă la sediul ANIF. Salariatului i se va modifica contractul individual de muncă prin act adițional conform formularului anexat prezentului protocol.

Se vor avea in vedere:

1.asigurarea continuităţii executării activităţii- se va asigura prezența la locul de muncă a cel puțin

unei persoane din cadrul compartimentului/biroului/serviciului;

2.asigurarea continuităţii conducerii activităţii;

3.delegarea de autoritate (persoanele care inlocuiesc personalul din grupul de continuitate a conducerii activităţii în caz de îmbolnăvire sau a lipsei titularului );

În această perioadă, pentru evitarea contactului direct, încheierea contractele multianuale și sezoniere pentru livrarea apei, se vor transmite în format electronic. În situația în care  fermieri nu pot transmite în format electronic contractele, le pot aduce personal, cu programare in prealabil, pentru a evita aglomerarea la sediile filialei.

Conducerea Filialei teritoriale are responsabilitatea de a asigura desfășurarea campaniei de irigații fără disfuncționalități!

Părţile convin instituirea unei comisii, constituită din reprezentanţii unităţii si ai sindicatului care:

-să analizeze şi sa stabileasca personalul care poate lucra în condiţii de telemuncă;

-să urmăreasca îndeaproape şi să se consulte reciproc în legătură cu evoluţia răspândirii virusului;

-să stabileasca  programul de lucru și modul în care se pot evita efectele asupra salariaţilor.

Aspectele analizate şi deciziile comisiei vor fi consemnate într-un proces verbal ce va fi transmis ANIF Bucureşti.           

La nivelul unității centrale, analiza și deciziile pentru fiecare compartiment/birou/serviciu se va face de către directorul general, respectiv directorii generali adjuncți, pentru serviciile din subordinea fiecăruia.

16 martie 2020 - Comunicat de presa – ANIF ia masuri pentru evitarea raspandirii noului Coronavirus

Având în vedere declanșarea stării de urgență, Agenția Națională de Îmbunătățiri Funciare a decis să restricționeze accesul în instituție pentru TOATE persoanele străine. În toată această perioadă, comunicarea între unitatea centrală, filialele teritoriale și colaboratorii săi se va face strict prin mijloace electronice: e-mail și telefon. De asemenea, nu vor mai avea loc în toată această perioadă audiențe la conducerea ANIF.

Până la ieșirea din starea de urgență, Consiliul Tehnico-Economic al ANIF își suspendă activitatea. De asemenea, solicităm inclusiv suspendarea lucrărilor Comisiei de atestare a persoanelor fizice și juridice care își manifestă intenția de a desfășura, pe terenuri din domeniul agricol, activități de îmbunătățiri funciare, studii, proiectare, executare de lucrări și servicii și/sau de fabricare a instalațiilor de irigat, organizată și coordonată de direcția de specialitate care răspunde de sectorul de îmbunătățiri funciare din MADR.

ANIF transmite tuturor Organizațiilor Utilizatorilor de Apă pentru Irigații și tuturor fermierilor că nu vor fi probleme în asigurarea apei pentru irigații în campania din acest an.  Aceștia sunt încurajați să semneze în continuare contracte multianuale și sezoniere pentru livrarea apei. ANIF vine în întâmpinarea acestora și anunță că, în această perioadă, încheiarea contractelor nu se sistează, dar contractele se vor transmite numai prin format electronic, pentru evitarea contactului direct.  De asemenea, lucrările de Intreținere și Reparații și lucrările din Programul Național de Reabilitare a Infrastructurii Principale de Irigații (PNI) se vor desfășura într-un ritm normal,  conform contractelor.

ANIF anunță și faptul că, începând cu data de 12 martie,  a luat o serie de măsuri pentru a preîntâmpina răspândirea noului CORONAVIRUS (Covid – 19).  Astfel, în perioada 12.03.2020 – 31.03.2020, perioadă care se poate prelungi ca urmare a stării de urgență, programul de lucru la Unitatea Centrală se va desfășura în două intervale orare: luni – joi: 08.00 – 16.30, vineri: 08.00 – 14.00 și luni – joi: 10.00 – 18.30,  vineri: 10.00 – 16.00.  Activitatea se va desfășura în așa fel încât să se asigure prezența a 50% din personalul fiecărui compartiment pentru fiecare interval de program. Conducerea Filialelor Teritoriale va trebui, la rândul său, să stabilească un program de lucru pentru salariați menit să prevină răspândirea noului Coronavirus.

Pe durata programului de lucru, personalul Agenției are obligația să nu părăsească sediul unde își desfășoară activitatea fără acordul conducerii. Părăsirea sediului instituției se va face cu acordul șefului și se va trece în registrul de la intrarea in instituție în care se va evidenția locul deplasării, ora de ieșire și ora de întoarcere.

Personalul Agenției care prezintă semne de înrăutățire a stării de sănătate va rămâne acasă, va contacta medicul de familie telefonic și își va înștiința șeful ierarhic.

În cadrul instituției, se va evita pe cât este posibil contactul între salariații compartimentelor funcționale.

În situația în care personalul Agenției nu poate să fie prezent la locul de muncă sau  vor exista restricții de circulație se va primi acordul de a accesa, și de la domiciliu, e-mailul de serviciu. Ținând cont de declararea stării de urgență și măsurile luate pentru prevenirea infectării sau răspandirii noului CORONAVIRUS (Covid-19), facem apel la calm și la respectarea regulilor esențiale de igienă!

 

Articolul poate fi citit și în secțiunea dedicată comunicatelor de presă de mai jos

16 martie 2020 - ANUNT- Nu sunt cazuri de Coronavirus in ANIF

Ca urmare a zvonurilor legate de faptul că una din angajatele ANIF ar fi fost diagnosticată cu Coronavirus, directorul general Ștefan Constantin transmite tuturor următorul mesaj:

“Stimați colegi,

Legat de starea de sănătate a colegei noastre, vreau să vă informez că am vorbit personal cu dânsa, pentru a afla direct ce se întâmplă. Într-adevăr, soțul doamnei este diagnosticat cu virusul Corona și se află internat. Colega noastră, în mod responsabil, s-a autoizolat încă de când s-a întors din călătorie și nu a avut până acum nici un contact cu vreun coleg de la noi.

Informația care s-a lansat cum că o altă colegă a participat la petrecere de ziua doamnei este falsă. Este real că doamna a primit un cadou de ziua ei de la colegii de birou, dar, la cererea ei acest cadou a fost lăsat la mașină tocmai pentru a nu avea contact cu nimeni.  Vă asigur că am vorbit personal inclusiv cu respectiva colegă a doamnei, care m-a asigurat de faptul că nu s-au întâlnit și care este complet conștientă de urmările penale ale unui fals în declarații în acest context.

Prin urmare, am rugămintea să nu mai răspândiți informații eronate, pentru a nu crea o panică inutilă și să punem presiune pe angajații ANIF, într-o perioadă și așa grea pentru noi toți.

De asemenea, este important pentru sănătatea noastră, a tuturor, ca cei care aveți manifestări de gripă sau răceală să rămâneți acasă, să contactați medicul de familie și să anunțați la serviciu cu privire la acest aspect. Rămâneți calmi și vă rog să alegeți conștient, pentru a nu crea sau răspândi zvonuri false în această perioadă.  Insist foarte mult asupra acestui lucru.

Vă doresc tuturor sănătate, echilibru și alegeri conștiente! “

13 martie 2020- ANUNT- ANIF ia masuri pentru evitarea raspandirii noului Coronavirus (Covid 19)

Agenția Națională de Îmbunătățiri Funciare anunță că, începând cu data de 12 martie, a luat o serie de măsuri pentru a preîntâmpina răspândirea noului CORONAVIRUS (Covid – 19).  Astfel:

  1. În perioada 03.2020 – 31.03.2020, programul de lucru la Unitatea Centrală se va desfășura în două intervale orare:
  • luni – joi: 08.00 – 16.30, vineri: 08.00 – 14.00;
  • luni – joi: 10.00 – 18.30, vineri: 10.00 – 16.00.

Activitatea se va desfășura în așa fel încât să se asigure prezența a 50% din personalul fiecărui compartiment pentru fiecare interval de program.

Conducerea Filialelor Teritoriale va trebui, la rândul său, să stabilească un program de lucru pentru salariați menit să prevină răspândirea noului Coronavirus.

  1. Accesul în instituție a persoanelor fizice și juridice străine este interzis, excepție făcând persoanele care au fost convocate de conducerea ANIF. Persoanele care vor avea acordul de acces în instituție vor fi nominalizate de care conducătorii compartimentelor funcționale din cadrul unitatea centrală a ANIF, într-un tabel care va fi înaintat Serviciului Administrativ, pentru a se lua măsurile necesare.

În acest sens, ținând cont de noile reguli de acces, solicităm tuturor colaboratorilor ANIF, proiectanți, reprezentanți de OUAI-uri sau FOUAI-uri,  inclusiv conducerii Filialelor Teritoriale,  să limiteze pe cât posibil deplasările care nu sunt urgente, către București, dar și pe teren. Deplasarea la și de la sediile Agenției nu trebuie realizată decât în situații extreme, care nu pot fi soluționate prin mijloacele electronice de comunicare sau pentru documente care reprezintă urgențe.

În toată această perioadă, comunicarea între unitatea centrală și filialele teritoriale și colaboratorii săi se va face prin următoarele mijloacele de comunicare: telefon, poștă și e-mail.

Având în vedere cele mai sus menționate, în această perioadă, se suspendă toate audiențele la conducerea ANIF.

  1. Pe durata programului de lucru, personalul Agenției are obligația să nu părăsească sediul unde își desfășoară activitatea fără acordul conducerii Agenției. Părăsirea sediului instituției se va face cu acordul șefului și se va trece în registrul de la intrarea in instituție în care se va evidenția locul deplasării, ora de ieșire și ora de întoarcere.
  2. Personalul Agenției care prezintă semne de înrăutățire a stării de sănătate va rămâne acasă, va contacta medicul de familie telefonic și își va înștiința șeful ierarhic.
  3. În cadrul instituției, se va evita pe cât este posibil contactul între salariații compartimentelor funcționale.
  4. În situația în care personalul Agenției nu poate să fie prezent la locul de muncă sau vor exista restricții de circulație se va primi acordul de a accesa si de la domiciliu, e-mailul de serviciu.

Având în vedere măsurile de prevenire a infectarii sau răspandirii noului CORONAVIRUS (Covid-19), facem apel la calm și la respectarea regulilor esențiale de igienă!